Tracking 2018-01-25T10:15:01+00:00

Tracking af ordrer bestilt i Webshop eller via Vivino

Vintjenesten anvender Vingaloppen til transport af vine. Fordelene ved at anvende Vingaloppen er, at de leverer til både private og firmaer/institutioner til samme pris og at vinene kan leveres i originalemballagen. Det er dog ikke muligt at levere tracking-information, som det kendes fra andre transportører. Såfremt der er spørgsmål til leverancer/leveringstidspunkt, bedes du kontakte Vintjenesten på tlf. 2460 5720.

Vivino-bestillinger: Hvis du afgiver en ordre via Vivino i løbet af weekenden, får Vintjenesten først besked herom om mandagen. Denne besked kan komme så sent på dagen, at det ikke er muligt at arrangere afhentning om tirsdagen. Afhentning vil derfor først ske om torsdagen med levering iht. nedenstående oversigt.

Vingaloppen afhenter vine hos Vintjenesten tirsdage og torsdage. Normalt vil ordrer der er modtaget senest kl. 14 på mandage hhv. onsdage blive afhentet den følgende dag. Såfremt dette ikke sker, vil du få en meddelelse herom, fx ved midlertidigt udgåede varer. BEMÆRK venligst: I perioder hvor der generelt er lav salgsaktivitet for vine og spiritus (fx årets første måneder), kan det forekomme at Vingaloppen kun afhenter om torsdagen på Vintjenestens adresse.

Leveringstidspunkt: Da Vingaloppens rute afhænger af de bestilte leverancer (også fra andre leverandører) kan der generelt ikke oplyses noget om leveringstidspunkt på dagen.

LEVERING:

Ved afhentning på tirsdage:
Sjælland: Levering onsdag
Postnr. 5000-7299 (Fyn og Sønderjylland): Levering torsdag
Postnr. 7300-9999 (Nordjylland): Levering onsdag

Ved afhentning på torsdage:
Sjælland: Levering fredag
Postnr. 5000-7299 (Fyn og Sønderjylland): Levering tirsdag i følgende uge
Postnr. 7300-9999 (Nordjylland): Levering fredag