Tracking 2020-03-09T18:26:02+01:00

Tracking af ordrer bestilt i Webshop eller via Vivino

Vintjenesten anvender primært Vingaloppen til transport af vine. Fordelene ved at anvende Vingaloppen er, at de leverer til både private og firmaer/institutioner til samme pris og at vinene kan leveres i originalemballagen. Det er dog ikke muligt at levere tracking-information, som det kendes fra andre transportører. Såfremt der er spørgsmål til leverancer/leveringstidspunkt, bedes du kontakte Vintjenesten på tlf. 2460 5720.

Ved bestilling af op til 6 flasker kan ordren også sendes med PostNord med hjemmelevering næste dag. Track-and-Trace nummeret oplyses til Vivino når ordren bekræftes afsendt.

Vivino-bestillinger: Hvis du afgiver en ordre via Vivino i løbet af weekenden, får Vintjenesten først besked herom om mandagen. I langt de fleste tilfælde vil ordren blive afsendt om tirsdagen.

Vingaloppen afhenter vine hos Vintjenesten tirsdage og torsdage. Normalt vil ordrer der er modtaget senest kl. 14 på mandage hhv. onsdage blive afhentet den følgende dag. Såfremt dette ikke sker, vil du få en meddelelse herom, fx ved midlertidigt udgåede varer. BEMÆRK venligst: I perioder hvor der generelt er lav salgsaktivitet for vine og spiritus (fx årets første måneder), kan det forekomme at Vingaloppen kun afhenter om torsdagen på Vintjenestens adresse.

Leveringstidspunkt: Da Vingaloppens rute afhænger af de bestilte leverancer (også fra andre leverandører) kan der generelt ikke oplyses noget om leveringstidspunkt på dagen.

LEVERING:

Ved afhentning på tirsdage (Tracking-kode 2vingaloppen):
Sjælland: Levering onsdag
Postnr. 5000-7299 (Fyn og Sønderjylland): Levering torsdag
Postnr. 7300-9999 (Nordjylland): Levering onsdag

Ved afhentning på torsdage (Tracking-kode 4vingaloppen):
Sjælland: Levering fredag
Postnr. 5000-7299 (Fyn og Sønderjylland): Levering tirsdag i følgende uge
Postnr. 7300-9999 (Nordjylland): Levering fredag